torsdag 17 mars 2011

Kommer sakna...


...Alla fina kidsen på skolan! De får mig att skratta varje dag, de funderar och tänker, utvecklas och tjatar. Fullt med liv hela dagarna. Inte den andra lik. Visst kan man bli lite halvt galen på dem ibland, men det går snabbt över. Så det är med både längtan men rädsla för raslöshet som jag nu går hem till mammaledighet. Kommer sakna alla glada röster o upptåg, men mina mage börjar bli tung och det finns ju 1000 saker att pyssla med hemma i väntan på pyret. Mr kommer bli bortskämd med kakor och bullar, detär något som är säkert.

Så till alla "mina" fina kids som läser min lilla blogg: Jag kommer sakna er! Ni ligger mig alla varmt om hjärtat. Lycka till och kanske, kanske ses vi nästa år. Många många kramar till er alla!


3 kommentarer:

viviwe sa...

du måste komma tillbaka efter mammaledigheter , saknar dig redan . Du är bäst Mikaela <3

olivia sa...

ja, du måste komma tillbaka, bääästa vikarien!
all lycka till dig nu under förlossningen <3

Eliin sa...

Säger som dom under du måste komma och hälsa på sen och vi kommer sakna dig enormt!
Ser verkligen fram imot att få läsa om dig och bebisen här om några veckor. :D
Lycka till och ha det nu underbart!!
Kramar på dig Mikaela! <3

Related Posts with Thumbnails