fredag 10 september 2010

Äntligen fredag!+Valpsjuka....



Visst får man väl valpsjukan!!

Vad härligt. Ledig efter en vecka i hög fart. Full av elever, bilder att redigera, mail att svara på och vilja att pressa in golfrundor. Är faktiskt lite trött, men väldigt glad. Har varit en bra vecka, men nu vill jag bara gosa ner mig i soffa och mysa med mannen jag lever tillsammans med. Underbara, mysiga man. Längtar efter chipsskålen, godisarna och att nöjt få ligga på hans arm och kika på tv. Kanske slumra till? 

Tankarna om husdjur snurrar fortfarande, och fortare, i huvudet. Kenneln på Öland där vi tittat på fransk bulldog meddelade häromdagen att nu hade valparna kommit samtidigt hittade jag min drömhäst på Hästnet och habegäret satte in med full kraft. Åh jobbiga I-landsproblem...

Som för att späda på min valpsjuka hittade bilder på Levi och hans lilla underbara frallan när jag kikade igenom mina bildmappar på datorn precis! Är de inte underbara? Vet inte vem som är sötast, men man kan ju utan tvekan fastslå att de båda är underbara.
En liten hund som gosar in sig jämte mig i soffan, snarkar ikapp med Mr på natten och som möter mig med ton av kärlek när jag kommer hem från jobbet. Jag villllll haaaaaaaaaaaaaa!!


Nu skall jag och Mr slarva och åka till Burger Inn för att köpa med oss hamburgare hem! :) Mmmmmm...Bacon/Cheese eller Mex? Svårt att välja... Hmmmm, åter igen dessa I-landsproblem...

Krama i massor! Saknar er, men nu skall det bli ändring!! Ses snart igen!

Fredagsmystime!


13 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Bra bilder. Jag har en arbetskamrat som hade en sådan där liten med sig till jobbet häromkvällen.
Mycket livlig. :-)

Kamelryttersken sa...

Ble et I-landspoblem, eller luksusproblem om man vil å bli enig med seg om hvem som var søtest. Men sånn er det bare

TorAa sa...

Underbara er jo bare fornavnet.
Skjønne er de valper.

hilsen
http://toraamusic.blogspot.com

Huldra sa...

Like skjønne begge to. :)

Lotta sa...

Jag älskar alla plattnosade
Det kanske blir en sån här nästa valp..Vem vet...Kul att byta ras.
Härliga gulliga bilder
Båda är lika söta..
Mysig helg Kramizzz// Lotta

Inge sa...

Skøn hvalp.. jeg stemmer for bacon og cheese..
rigtig god weekend, håber I når en runde golf.. Vi har lige været ude på banen en tur.. i regnvejr :-)

Marie sa...

Hi, hi en så´n där som i skokräms reklamen ;-) Urgullig. Förstår att du vill haaaaaaaa.
Kram på dig. Du, slit inte ihjäl dig gumman. Du ska hålla måååååånga år till.

Melusine sa...

Underbare?!? Absolutt! Og glimrende fotografert :)

Ha en fin helg!

Petunia sa...

Jaaaaa, man får valpesyke:) Definitivt!!

Cecilia Artista sa...

Underbar lite hund! Åhh jag längtar också. Jag hade tidigare två stora underbara snälla och vackra leonberger. Min dröm nu är en golden retriever .. Hoppas - kanske nästa år!

Pialotta sa...

Underbara bilder.. visst skulle det vara fint med en liten trubbnosad valp:) Ha en skön helg med mannen din.

linsky sa...

Åå så nydelige! Begge to! :-)

Johanna S sa...

Underbar känsla i dina bilder - så härliga - man blir så glad!
Ha en fin lördag!

Related Posts with Thumbnails