fredag 17 september 2010

Konstutställning...


You, yourself. 110x72 cm

...på måndag skall jag hänga tavlorna som skall ingå i min utställning på plats. 19 tavlor blir det och alla är stora. :) Spännande. Utställningen äger rum på Laurentius-kliniken i Falkenberg. Mina tavlor skall hänga i ungefär 2 månader och forhoppningsvis ge lite energi och glädje åt alla klinikens besökare.


Lightroom, 135x88 cm

Är jätte roligt att få chansen till att ställa ut sina tavlor.Utvecklande, utmanande och lite pirrigt. Hoppas verkligen att de blir väl mottagna. De är ju ganska färgglada och energiska... 


Trust, 110x72 cm

...men jag tycker om dem. De gör mig glad. :)

Återkommer med vernissageinbjudan!

Massor av kramar!




8 kommentarer:

Anneli - A'la Foto sa...

Fantastiska bilder och jag är helt säker på att de kommer mottagas väl! Den sista är min favorit och den i stort på väggen skulle vara ljuvligt! De har tur som får ha dig och dina tavlor där och sprida lycka och glädje! :O))
Lycka till med utställningen! Du är så värd det!

Förresten, var inne på din sida där du visar dina bilder och vad jag förstod så målar du dessutom! SÅ härligt och kreativt! Älskar dina bilder 1-4, de gultonade i mappen Svalor i luften, Linda & Ola. Ljuvliga! Har du jobbat med ett macro där eller hur får du dem i den tonen? Det är min absoluta favoritton men jag får aldrig någonsin mina bilder att vara så vackra! :O/


Trevlig helg

KRAM!

Mia sa...

Alskar Trust!! Klart att de kommer bli alskade! Lika fina som alltid av det jag sett. Vi har nu flyttat och A's tavla sitter nu i hallen och ar det forsta man ser nar man kommer in. Manga glada kommentarer! Tack igen! Kram

Anonym sa...

Fantastiska bilder. Vackra färger och fina motiv. Roligt att du skall ha utställning i Falkenberg. Alla kommer att älska bilderna.

skogstorp11 sa...

Som väntat! kommer det naturligtvis att bli jättebra!! ♥ Du är så kreativ o "gohällig", så det kan inte bli annat än bra. Skulle vara tacksam om jag hade 1/1000-del av din kreativitet och energi! Jag ska gå ditt o kolla nästa vecka ♥

/Renée

Jeanette sa...

Vad vackra de är. Färgklickar behövs nu när det börjar gå mot mörkare tider! Hoppas du har det super! Kramar

Rantamor sa...

Lilla vän ska du ställa ut dina tavlor/foton, det kommer att bli alla tiders succè d kan jag lova, för ingen som du.. har DET i sina foton.
Din kille/man som sitter i åkern är så underbart fint så man förstår att du har det.
Synd att man inte bor närm,are och kan komma å se....men man vet aldrig nån dag. Tror att du kommer att gå långt.

Kramar...

Rebecka Bergman sa...

Underbara bilder, fina du!
Jag skulle vilja se mer! Kanske har du lust att visa mig någon dag. Det är bara om du vill, har tid och ork såklart.
Jag känner mig helt borta nu efter allt som har hänt och när jag såg detta inlägget blev jag helt förtrollad. Du och dina bilder piggar alltid upp mig och lyckas göra mina dagar lättare att ta sig igenom.

Vad jag tycks förstå så har du haft fullt upp på senaste men det är bara att höra av sig till mig. Jag har nog all tid i världen på mig nu. Svaret på din kommentar som du skrev till mig på min blogg, finns i samma inlägg. Så att du inte missar det men som sagt, du har förmodligen fullt upp.

Jag hoppas för övrigt att allt är riktigt bra med dig!
Kramar Rebecka

E sa...

I LOVE IT!!! Du är fantastiskt begåvad!

Related Posts with Thumbnails