onsdag 22 september 2010

Konstutställningen på plats...



Hope

...Nu hänger alla tavlorna på plats på Laurentius Kliniken i Falkenberg. Känns verkligen jätte bra. Har redan fått så mycket positiv feedback av både personal och patienter. Tack!

Måste rikta ett stort tack till Lars Lingetun som är initiativtagaren till utställningen. Hans energi och glädje sprider sig verkligen.  

Ni är välkomna in under ordinarie öppettider för att se utställningen. Har ni några frågor eller funderingar är ni varmt välkomna att kontakta mig genom mail eller över telefon.

Nu väntar NO med först 6or och sen 8or. Rymden och periodiskasystemet..Ibland känns det lite som om det är jag som går i skolan. Behövs dammas av uppe i hjärnkontoret ibland. Atomers uppbygnad och planeternas olika namn.... Var inte igår jag funderade på just dessa saker. Sitter o pluggar för fullt. :)

Kramar till er alla!


3 kommentarer:

Annelie sa...

Bor för långt ifrån för ett besök, synd! Jag hade gärna tittat på dina underbara konstverk. De kommer att gå åt smör i solen ska du se!

Annelie sa...

SOM smör i solen förståss! Ibland undrar jag om jag har en släng av afasi! *skratt*

organic-lizzi sa...

De er jammen heldige som får nyyyte av dine fantastiske bilder:-))
Vet ikke om jeg kommer meg til Skåne med det første,men hvis...hvor lenge henger utstillingen der?
Mannen min har endelig laget seg en webside... Det foreløpige resultatet kan du se på www.mortenhaug.com.
Knallfiiin dag & Stooor klem Randi

Related Posts with Thumbnails