tisdag 1 december 2009

TisdagsTema, spegling...+Brrrr....



....nu är det vinter! Underbart vackert, men kallt. Efter 1,5 timme på hästryggen är tårna iskalla och låren allt annat än varma, men luften är underbart frisk och ljuset över havet underbart! Sååå vackert. Blått, stålgrått, rosa och turkost.

Sitter här och väntar på lillebror om skall kika förbi. Skall förhöra honom inför kommande stora prov i skolan .Är mysigt att umgås med Jonte. Laga lite mat, plugga och hänga. :)

Annars händer det inte så värst mycket i mitt liv...Lite tråkigt. Vill jobba nu. Vill känna mig behövd, duktig och flitig. Vill ge kunskap, få kunskap och fortsätta utvecklas.... Tankarana snurrar runt runt. Varför tror jag inte på mig själv?! Jag behöver sparkar, pepp och massor av skäll... / Mikabella

5 kommentarer:

En farmor sa...

Vattenspegel är alltid fint, bra bild.
Anne

Lasseivomma sa...

Jo det är kallt att rida, men tänk på hästens fötter då.
Bra färger i din bild.

Unknown sa...

Morrn.

Jättefina färger, flott spegling.

Jag trodde att man blev varm av att rida, när min dotter var liten så var halv-blöt när hon kom hem...

Ha de bra.

Hasse A

Anni sa...

Vad häftigt att färgerna är ännu vackrare i spegelbilden! Snyggt - och ännu snyggare just som du visar en beskuren del också!

Mia sa...

Du tar helt fantastiska bilder! Se om du kan fa in nagon annons pa fotosidor (brollopsmagasinet?) eller fa fota nagons brollop, dop, fest etc. som referens och sedan kan det sprida sig bland vanner etc! Du ar otroligt duktig och kreativ och jag minns fortfarande dina underbara tavlor som jag sag for manga ar sedan! En vacker dag nar jag har hem igen (sa att jag kan hanga upp dem) sa ska jag bestalla av dig :-)!!

Related Posts with Thumbnails