onsdag 16 december 2009

Mitt julkort till er!+ utmaning...



God Jul mina fina bloggläsare & vänner.

Jag skickar nu en lite utmaning vidare till 3 av mina bloggkollegor. Sprid lite julglädje och inspiration med ett julkort.

Såhär lyder min lilla utmaning till 3 bloggvänner med väldigt fina bloggar,

Gör ett julkort och publicera det på din blogg. Länka tillbaka till mig och skicka sedan utmaningen vidare till 3 andra bloggvänner. Det hela kommer bilda en lång rad av julkort som man kan klicka sig igenom. :) Sprid julkänslan, glädjen och värmen!

Mvh Mikabella

7 kommentarer:

Veronica sa...

Verkligen fint julkort!! Nu måste jag komma på något bra!!

Pim sa...

God Jul :)

Lissen sa...

Oh vilket underbart vackert julkort! Ska försöka se om jag kan fixa det. Fast det vlir väldigt svårt att få till något så fint som ditt! Kramizzz

Lissen sa...

Nu goa Mikabella finns ett julkort hos mej, som jag hoppas ska sprida lite julkänsla och glädje! Kram

organic-lizzi sa...

Åhhh! Det var bare helt nyyydelig.....
Ny Mac..og litt lettere å komme seg på maskinen for meg...:-),så nå sees vi oftere...
Fortsatt kooos helg & Stooor klem Randi

Anonym sa...

Trevlig ide med Julkortsutmaningen men jag saknar dina trevliga blogginlägg! Vi ses på Juldagen på Öland! Kram Å

Nina sa...

Hej vännen! Tack för utmaningen och ursäkta att jag inte "antog" den... var bortrest och har precis kommit hem! Men tänk gärna på mig en annan gång! Fina bilder btw - som vanligt hos dig!

Related Posts with Thumbnails