måndag 18 juli 2011

iPad premiär!...

Ja jag är snäll. Måste vara så. Annars får man väl inte en IPad av maken bara sisådär? Nu sitter jag här med min helt egen lilla dator och ler. Jag älskar verkligen tekniska prylar och detta är en sann guldklimp! Har sedan sonen kommit till världen surfar nästan uteslutande på min makes IPad...ja jag har till och med döpt om den till "ammningsplattan". Tittat på webbtv när Valentin ätit, mailat, facebookat. Ja helt enkelt haft möjlighet till att ha en komunikation med omvärlden trots baby på armen eller vid bröstet. Perfekt att ha i köket när man snabbt skall hitta recept. Jag är IPad frälst. Ja jag har använt makes platta så mycket att han nu givit mig en egen. En vit fin med rosa fodral. Min egen! Kan inte lägga in bilder tyvärr, men hoppas att det snart skall bli möjligt. Men nu kan jag iaf "prata" lite med er trots babybubbla! Hurra!

Kram på er från soffan. Liten ätandes baby hälsar. :)

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails