onsdag 23 juni 2010

OnsdagsTema, ögonblick...


Ett ögonblick, en kort sekund. Hon tittar allvarligt på mig. Den lilla prinsessan stannar upp, funderar en kort sekund, sen bryter solskenet åter fram i hennes ansikte. 
Du har så vackra barn Cissi. En värdefull skatt.

God morgon mina fina vänner!
Har precis kört min käre make till tåget.
Tänkte mysa in mig i en tjock filt i sällskap med en kopp the och min bok.
Är härligt att vara upp tidigt och veta att man inte har några måsten på hela dagen.  
Idag är molnen ogenomträngligt tjocka, men inne lyser solen.
Visst är det underbart att vakna lycklig!



10 kommentarer:

Shannara sa...

Underbar bild!

Hedwig sa...

Vad glad och varm i hjärtat jag blev av din bild och din text.
Hoppas du får en underbar dag.

"Lillagul" sa...

Verkligen vackra ögon hon har !
JÄTTEFIN BILD !!!

Anonym sa...

det är ju det jag säger, poträtt är din grej...

Kvasthilda sa...

Härligt ögonblick. Jättefint poträtt!
Hoppas du fått en mysig dag med din bok o filt :-)

Annelie sa...

Underbart porträtt! Vilken skärpa, vilken snygg beskärning, och vilka färger! Kanon!

Camilla (Rantis) sa...

Åh, vilket underbart foto..
så snyggt fångat och en vacker text till!
Önskar dig en skön midsommar!
♥kram♥

Anni sa...

Underbart ögonblick!
Hos mig har solen värmt gott hela dagen - hoppas att du får en dos snart också!

Anneli - A'la Foto sa...

Åh vilken underbar bild! Så otroligt vackert fångat och så fin tjej!

Jag önskar dig och dina en riktigt fin midsommar med massor av glädje, värme och kärlek! :O))

kram!

Dagrun sa...

Dette var nydelig!

Related Posts with Thumbnails