lördag 5 juni 2010

En dag fulla av kärlek!...



...Idag stundar bröllop och årets första bröllopsfotografering för mig! Är såååå förväntansfull och pirrig. Skall snart gå upp för att göra lite frukost till mig och maken. Kärlek ligger i luften, solen skiner från en klarblå himmel och en lätt vind drar över fälten. Kan en bröllopsdag bli mer perfekt? Vigsel på strandäng med havet som bakgrund. Vackert. Åh vad roligt det skall bli att få fotografera de lyckliga tu och deras stora dag!

Massor av kramar på er allihopa. Hoppas att ni får en riktigt bra lördag. Visst blir man lite extra kär och sprallig av det fina vädret?! Passa på att pussa på era älsklingar lite extra idag. Ta en prommenad hand i hand´. Överraska med kyssar och överös dem med ömma ord. Glöm alla småbekymmer och brister. Njut, le och skratta! 


1 kommentar:

Marie sa...

Tack snälla för fina ord och grattishälsning. Åh så kul med bröllop och en extra krydda att fota det. Ska bli spännande att se dina alster sedan, om du lägger upp några vill säga. Jag ska fota ett bröllop nästa år. Blev tillfrågad och efter modigt övervägande sa jag ja. Pirrigt yes, men en utmaning som heter duga. Ska faktiskt gå en kurs i just bröllopsfotografering i början på nästa år :-). Sedan lär jag mig fantastiskt mycket av er alla fina och duktiga vänner här ute i specet. Ha en riktigt fin dag nu. Puss på dig lilla Mika.

Related Posts with Thumbnails