tisdag 27 april 2010

MåndagsTema, lantligt...


Jag älskar att bo där jag bor.


Klem och kram!

3 kommentarer:

Dagrun sa...

Nydelige landlinge bilder.

Rantamor sa...

Hej på dig det var ett tag sen jag snurrade runt lite bland bloggarna. ha kollat lite på dina helt underbara foton.
Det är ett sånt lugn i det du gör, man blir avstressad och harmonisk bara att titta på.
Tror jag har sagt det förr du är helt underbar på det du gör.

Vi har varit i fjällen en vecka...helt underbar var den.
Men nu är jag på hemmaplan igen och våren börjar så sakta komma hit till mig med.

Hoppas att allt är bra med dig.

Jeanette sa...

Vad jag verkligen älskar dina fotografier. Får mig att drömma mig bort till den svenska västkusten. Harmoni är ett ord som ständigt dyker upp då jag kikar in i din blogg.

Related Posts with Thumbnails