måndag 12 april 2010

Vernisage på onsdag!!....



...sköra, starka, rena. Äntligen är våren här! på riktigt!

...Fröken Mikabella här igen. Har precis avslutat ett pass special engelska med en liten elev. Skönt att bara behöva hålla koll på en ungdom åt gången :) Måste säga att eleverna på den här skolan är väldigt rara. Lite stökig o vilsna kanske, men inte dumma eller oförskämda. Är dax för lunch nu o för tredje(!) dagen i rad bjuds det korv! Jag är väldigt glad över möjligheten till att få vegetarisk kost. Variationen på denna är väl inte heller helt lysande, så jag gissa att sojakorv eller vegitariska broccolibiffar på menyn. Skönt att det alltid finns vegitariska alternativ.

Längtar hem. Har 10 tavlor som skriker efter mig! 10 underbart härliga färgsprakande tavlor. Min först egna konstkollektion :) Vill passa på att bjuda in er alla på vernisage på onsdag! Kommer såklart lägga ut en mer ordentlig inbjudan till er här så fort jag bara hinner, har tänkt på det länge, men tiden rusar iväg!

Alla som bor i Falkenberg med omnejd, befinner sig i området eller är sugna på en liten utflykt är mer än välkomna! 

Mina bilder kommer att från och med onsdag kl 10 hänga i klädbutiken
Lolina, Storgatan 30, Falkeberg
Obs öppettiden på onsdag! 10-21! 


Hjärtligt hjärtligt välkomna allihopa!


Kram



5 kommentarer:

Anonym sa...

Kan vi andra få se dina utställningstavlor på din blogg? Vi är många som är nyfikna.Kram.

Arte Joe sa...

Felicitaciones por la muestra, me encataría estar allí !!

Un abrazo! Joe

Dagrun sa...

Nydelig bilde! Og ja, jeg vil gjerne også se...

Anonym sa...

Jag kommer!

Jeanette sa...

Lycka till! Är verkligen så glad för din skull och tycker det är enormt inspirerande eftersom du verkligen visar att om man vill något så kan man!

Related Posts with Thumbnails