tisdag 4 januari 2011

Tack nr 1, Till alla underbara brudpar!...


Bröllopsåret 2010

Jag vill rikta ett stort, stort tack till alla underbara, kärleksfulla, vackra och fantastiska brudpar jag har fått äran att fotografera under 2010. Ni har låtit mig göra min dröm till en verklighet, att fånga kärlek, att få frysa ögonblick och att bevara minnet från er stora dag. 

Återigen tack! Ni har gjort mitt år.

Ser så fram emot att få fotografera 2011 års bröllop nu! Tack alla ni som redan nu har bokat in mig. Jag längtar! För er som går i giftastankar och har börjat planera er stora dag så vill jag meddela att jag fortfarande har lediga helger som är bokningsbara! Välkommen med din förfrågan.

Jag är även bokningsbar för porträttfotografering! Barn? Kärlek? Secretbox? Väntans tider? Hör gärna av dig med frågor, funderingar och tankar.

mikaelawien@hotmail.com

Kramar!



Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails