fredag 21 januari 2011

ABCTema, L...


Mor och son Swärd, porträttfotografi 2010

Ett leende från hjärtat.
Ett värmade leende. Ett tryggt leende. ett leende fullt av kärlek.

Bjud på ett leende idag. Himlen är grå, dimman ligger tät. Det är fredag, man är lite trött, vill att dagen skall gå fort så att man kommer hem till familj, mys och ledighet. Sprid lite glädje idag. Le. Le mot någon som du inte känner, hjälp någon att öppna en dörr, klappa din arbetskollega på axeln, bjud på ett skratt. Det är så lätt, det kostar så lite men ger såmycket. Var inte snål. Var generös. Det lilla du ger kommer ges dubbelt tillbaka.


Önskar er alla en riktigt bra, leende fredag!

Kramar//

8 kommentarer:

Camilla (Rantis) sa...

hej där...
Tack för en underbart fin kommentar i min blogg...
jag log både när jag läste ditt inlägg och jag log även när jag kom in i din blogg...du har så underbara foton
Och dessa leenden behövade jag precis just NU!!!
Sitter nämligen å "jävlas" med ett företag som skickat en bluff faktura åt mig å jag får inte ordning på ...
Men nu har jag gjort en anmälan till KO och sen har jag även mailat Plus... får se om det hjälper.
Kan dra till med en polisanmälan med om det behövs...

Ha en underbar dag tjejen!
Glad att du finns i min bloggvärld!

Inge sa...

Sikke dog et dejligt L valg.. Rigtig god weekend til dig.. :-)

Rejen sa...

dejligt billede, utroligt hvad et lille eller stort smil kan gøre ved andre..god weekend..

Emerald Raptor sa...

Fint valg på L. Er ikke mye her i verden som er mer lykke enn sine barn. :)

Malys krok sa...

Koselig bilde av en vakker mor og en kjekk sønn! At de er Leende er jo så bra!
"En god Latter forlenger Livet" heter det...
-Margit-

Helle sa...

dejligt billede :)

Catarina sa...

Skønt valg for L og sikke et dejligt bilede af mor og søn. :)

Anonym sa...

Underbart foto på mor & son.

Related Posts with Thumbnails