lördag 16 oktober 2010

Timmar flyger förbi...



...Jag förstår inte var all tid tar vägen! Har inte hunnit blogga på en vecka! vad är detta! Förlåt- Hoppas att ni trors detta har uppskattat min blogg. Skäms lite. Vill ju så gärna blogga, men jag lever i ett litet vakum just nu. :) inget otrevligt alls, snararae bara tidskrävande. Fotograferingar, skolvikarierade och vernissage. Allt om vartannnat. Underbart, inspirerande och härligt! Väldigt mycket possitv energi i luften just nu.

Min vernissage i torsdags var verkligen så lyckad jag bara kunde önska! Tavlor sålda,massor av possitiv feedabck och många fina vänner, bekanta och nya ansiktet som dök upp. Jag är både tacksam och lycklig. 

Ni som är nyfikna på min utställning kan fram till december se den på Laurentiuskliniken i Falkeberg. Läkare och galleriansvarig Lars Lingetun önskar er hjärligt välkomna in under klinikens öppettider.  


MIna dagar har jag annars tillbringat som fröken i en fjärdeklass de senaste två veckorna. Omtumlande, livligt och spännande. All energi, alla hyss, allt från bråk till kramar, hårda ord och mys har blandats i en härligt kompott och jag måste erkänna att jag kommer sakna de små kidsen en aning. :) Nu väntar istället rollen som syslöjd/bildlärare i en vecka. Kan ju blir spännande det också om man säger så....Nålar, pensalr, limpistoler, saxar och vildsinta symaskiner blandat med barn och ungdomar i ålder 10- 15...Hmmmm...Håll i hatten! Mern men, som allt annat kommer det nog gå bra det också. Vad är livet utan utmaningar? :)

Nu skall jag dra mig in till staden, målarfärg till sovrummet, silikon till något byggprodjekt och reklamamtion av mobil står på listan. Sen väntar en golfrunda i det härliga höstvädret! Har ju som mål att komma under 30 i hcp denna säsong...just nu ligger jag på just 30.0...

Massor massor av kramar! Skall bättra mig!! Saknar ju er!


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails