tisdag 19 oktober 2010

Ljudliga höst...



Ett nytt projekt i höstmörkret?

Sitta inomhus med en kopp the. Färdigställa och påbörja nya projekt. Hösten är här och äntligen kan man utan dåligt samvete få förlora sig i sina hobbys och i sitt arbete. Jag var förbi min lillebrors studio för ett tag sen och blev väldigt inspirerad. Önskar så att jag hade en bättre sångröst. Skulle verkligen vilja förlora mig i sången, sittandes i en stor mysig kofta och bara njuta av nuet och min kreativitet. Studions ruffhet och intima känsla gör sig så perfekt mot höstmörkret utanför.

Det är alltid en mysig känsla i min lillebrors studio. Härliga retro mikrofoner blandas med nyaste utrustningen. Mysigaste ljudproducenten Simon rattar spakarna och fångar med perfektionism era toner.

Går ni i inspelningstankar? Solist eller grupp? Möhippa, svensexa? Instumentalt eller sång? Spelare ingen roll. Jag lovar att Kingtape studios kommer göra er nöjda! Två härliga killar sköter denna lilla studio i centrala Falkenberg. En studio som pyser av härlig atmosfär och av possitivitet. Kan det bli bättre?

Mer info hittar ni på Kingtapes hemsida.



Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails