onsdag 20 oktober 2010

Grattis på födelsedagen!...




...Idag fyller min fine lillbror 28 år.

Tänk vad stor han är. Känns ju som om de fortfarande är 17 och bor hemma. Man hinner inte riktigt med ibland.

Pratade med min bror innan idag och då var han i fullt bestyr med att ordningställa inför kvällens födelsedagsfirande. Två franska chokladkakor skulle plockas fram ur frysen och cheesecake stod på tur. Vilket kalas. Är så stolt över min bror. Han fixar och trixar alltid. Bakar och lagar mat. En duktig kock och en utmärk bagare.

För inte så längesen flyttade min bror till en annan ort för att börja studera. Visst är det konstigt hur mycket man kan sakna någon när det inte längre bor i samma stad. Känns som om avståndet blir lika stort som saknaden. Men som tur är så är det inte så lång borta och han kommer hem redan till helgen. Då skall vi fira honom med middag och pussar.
Hoppas att du får en riktigt riktigt dag min fine Jonathan. Älskar dig.


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails