lördag 23 oktober 2010

En liten docka...



...Sockersöt och full av liv. Inte sitter man väl still och smilar när mamma och pappa ber om det. Nej! Runt, upp, ner, under, över. Benen kliar och världen är ju såååå spännande! :)


Nu skall jag snart få god thaimat av mina fina vänner Malin och Kim. Visst är det underbart att kunna gå till sina vänner i myskläder, tofs mitt på huvudet och utan antydantill smink. Sjunka ner i en skön soffa, få en mysig 3 åring i knät och många glada skratt? Ben n Jerry glassen skall ätas till efterrätt och jag skulle inte bli förvånad om killarna försvinner med en öl eller två in i bastun.

Massor av kramar på er! Hoppas att ni får en riktigt riktigt bra lördagskväll.


...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja verkligen en söt docka. Du har fångat hennes fina leende perfekt.

Samuel Jacobsson sa...

Jag blev lite nördnyfiken på vilket obejtiv du väljer för dessa kristallklara porträtt ?
( då jag tror vi har samma kamera , 7d ? )
// Svara bara om du orkar med nördfrågor ;)
Samuel

Related Posts with Thumbnails