onsdag 11 augusti 2010

Önskar såååååå....




...att det var min lilla hund. Vill ha! Villlllllll!


 En liten kamrat som ligger och sover vid mina fötter när jag jobbar. En lite kamrat som älskar och uppmuntrar mig till prommenader. En liten kamrat som värmer mitt hjärta vid blotta synen. Jag vill så gärna så gärna ha en liten fransk bulldog.

Kärlek vid första ögonblicket blev det på midsommar i år. Dumma Sandra och Veronica...Er lilla Tummla är ljuvlig.

Att Sedan dumma Ulla, Torstien och Levi kommer hit på fika med sin lilla Cammi gör inte saken det minsta bättre...Nu är jag totalt och utan vett förälskade i hundrasen!

Ni får inte komma hit med era underbara, fantastiska små hundar och tro att jag skall kunna stå emot. 

Mr....Kan jag få en?...Snäääälllllaaaaaaaaa!


6 kommentarer:

Mr sa...

Vi får väl se...

Lisa sa...

jajajajaja!!!!

Köp en söt liten tjej så kan Stilton och hon bli BFF! :-)

Snart kommer jag och M ut ur vår sociala dvala... då kommer vi och grillar! Tänkte förresten också kolla om jag kanske inte kunde få ha en plåtning hos er snart...snälla, snälla, snälla? :-)

Saknar dig, kramar!

Pennelina sa...

He he, ja, det var inte nej i alla fall!

Kan hända det dyker upp en valp hos mig till jul... satt hundvakt långt om länge i Norge och blir det smått i höst så... ja, smått förresten, jag satt hundvakt åt en grand danois - de äter mer än min häst, de där när de växer ;-)

Kramar!

Rantamor sa...

Kära lilla Mikabella du är bara för söt i dina kommentarer, så roligt att du tycker om min blogg och mitt skrivande.
Ja ÄR ju ingen fotograf men jag älskar att skriva om mig mina upplevelser och min kära Rantafar. Allt är ur hjärtat och jag tycker det är så roligt att du gillar det.

Du har en sån härlig skör, fin , underbar kärlek till din men att det alltid syns i dina bilder och din text.
Älskar att se det.

Tusen kramar, och du dina fotografier är fantastiska.

Anonym sa...

Men gud så söt vovve. Vill också ha!! //Sonja68

Anni sa...

å jag vill ha en boxer - påminner om din lilla sötnos men är lite mer att ta i...
vad som hindrar mig?
bara jag själv...

Related Posts with Thumbnails