söndag 1 augusti 2010

Akta dig för bärpojken....



...Jag skrattar så jag nästan tappar fotfästet och trillar in i busken. Han är rolig min lillebror. Knasig, härlig och skrattlockande. Tokerier, dålig humor och skojjiga rollfigurer. Vi skrattar. Tillsammans med honom blir det riktigt roligt att göra mindre roliga saker. Han är fin min bror. Väldigt fin. Jag älskar honom.

Så varför kastar han då vinbär omkring sig? Vad gör han för bus?  Svaret kommer imorgon... :)

Kram på er och sov gott. Själv är jag så irriterad att jag inte har någon ro...Varför? Jo för att man tydligen skall vara IT-expert för att kunna få igång en hemsida...Grrrr....Hemsida undrar ni...Jo då, jag har äntligen gjort ett val, vågat satsa... På vad?... Ni får snart se. ;)



2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka färger och lyster. Mycket sommar och sen är han ju bara så vacker. Det är han.
Du skriver spännande också!

Jeanette sa...

Vad glad jag blir för din skull! Satsa och vinn! :D Kramar

Related Posts with Thumbnails