torsdag 12 augusti 2010

I grönskan...


...gömmer sig en liten jägare...En glamorös, vacker, elegant jägare. En jägare med stil och klass. Låt dig inte lura av hennes sköna yttre. Hon är lömsk. Hon är snabb. Hon är utan nåd.



...-Du stör. Hon vänder bort huvudet. Igorerar mig.
- Du har fått din chans, du har fått stirra på mig med den där konstiga svarta manicken.
-Jag har varit mer än tålmodig.
Jag förstår precis. Ingen ide att försöka fånga henne på bild längre.
Hon reser sig sakta upp. Slänger ett öga åt mig och trippar stolt iväg.
- Guuuud, du är ju bara för mycket. Men men...Det är väl priset jag får betala för min skönhet.



4 kommentarer:

Annelie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Annelie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Annelie sa...

Det här måste vara den absolut vackraste, bästa och mest underbara foto jag sett på en kisse!
(Stavade helkonstigt på TVÅ kommentarer innan, kan det vara åldern...?) *skratt*

Anonym sa...

Hon är så fiiiin! och det är bara du som kan ta sådana foton på henne. Än en gång, tröstande att se att en i verkliga livet otroligt vacker liten varelse ska vara så svår att visa på bild. Jag vet hur du muttrar "hon ser ju inte klok ut!"medans du väntar och väntar på att hon ska behaga lyfta huvudet i rätt vinkel. Du har tålamod du, en av dina hemliga ingredienser i dina underbara bilder?

Related Posts with Thumbnails