söndag 4 juli 2010

Soffliggare...



...ja vet ni vad...idag tänker jag ligga på min soffa på altanen nästan hela dagen.

Äta ett äpple, dricka läskande lemonad och läsa, läsa, läsa.

Förlora mig i deckare, njuta av den ljumna vinden. Kisa mot solen när det ibland dyker fram mella molen och bara ha det bra! Riktigt riktigt bra.

Sommar är underbart. Ligga i bikini under filt och läsa...hela dagen...Inga måsten..ingen stress...
Ja livet är bra rättvist dagar som dessa. Livet är riktigt riktigt bra. Underbart, härligt och riktigt bra.

Jag är lycklig.

Kram på er från soffan. Hoppas att ni njuter i lika fulla drag som jag.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Aaahhh... så deilig! Og hvilke fantastisk stemningsfulle fotografier. Vanskelig å ikke være svak for bilder som ikke bare er tatt med øyet, men også med hjertet. Takk. Også for oppskrift på saft, har jeg aldri forsøkt... men det skal det bli endring på :)

Fant deg via ABC-tema, og legger meg som følger!

Deilig søndag på altanen ønskes!

Samuel Jacobsson sa...

Det är skönt när det är nice, för då är det ofta helt underbart....
Som sagt, det här är vi värda efter en kall vinter...
Soft on // Samuel

Related Posts with Thumbnails