måndag 4 april 2011

Sista rycket...



Redken hårvård.


Produktfotografering på gång.

...Snart, snart kommer baby. Har idag satt mig för att avsluta alla liggande jobb. Är liksom lika bra att vara klar. Blir mycket på en gång, men det är roliga saker att arbeta med så jag skall inte klaga. Idag har jag bland annat fotograferat produkter till min vän Annicas frisörsalong Pure. Hela bordet är proppfullt av härliga, färgglada produkter. Riktigt bra Redken och super snygga Kevin Murphy skapar habegär! Lilla resekitet från just Kevin Murphy , innehållande shampo, balsam, inpackning, bodyshower och bodylotion i små pastellfärgade kuber, ligger redan i BB-väskan. 


Produkter som är svåra att vara utan! 
1. Bästa vaxet till maken, Easy Rider från Kevin Murphy, 2. den helt fantastiska håroljan som gör håret perfekt blank utan att bli fett, och dessutom skyddar mot värme, Argan Secret, 3. volym och strävhet på ett kick, Kevin Murphys Powder Puff, 4. bästa presenten till väninnan eller mamma, Angels bearing gifts of hold, Kevin Murphy.

Nu skall jag äta ett litet knäckebröd och redigera klar de sista bilderna. Många kramar på er!


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails