onsdag 7 december 2011

Julkort 2011, bakom kulisserna....

 ...Är inte helt lätt att få en liten baby med mycket pill i fingrarna och kli i kroppen att ställa upp som stjärngosse. Men lille V är inte den som gnäller när mamma ber om knasiga saker. Nej då, snäll som alltid. 

"-Ja ja, mamma vill tydligen, av någon oförklarlig anledning, att jag skall sitta här med en strut på huvudet...Jaha...Hmmm får tydligen bara tggga på vissa av klossarna också...Ja men jag gör som jag brukar, ler. Då bli mamma glad!"






...Ja hur blev det då? Titta in här på bloggen imorgon. :)


Kram från oss båda!




2 kommentarer:

Anonym sa...

Ler med hela ansiktet när jag ser dessa fina bilder.
Visst är han underbar och har en duktig mamma.

Rantamor sa...

Hahaha...
skulle tro att LilleV faktiskt vet hur han ska bete sig framför kameran...
sötis där...
och va fiffigt med klossarna att lägga dom som God Jul...
sådana klossar har jag kvar sedan barnen var små...
och dom brukar Colin leka med...
nu har jag satt undan dom och det blir säkert Lille John som leker med dom härnäst...
Förstår att ni kommer att få en underbar advent och jul med denna gobit...

Ha det bara bäst...

Related Posts with Thumbnails