onsdag 10 november 2010

Skaparglädje...



Joyfullness

...Att få sitta i soffan med en filt över benen och en värmande brasa är inte helt tokigt, Särskillt inte när man kan sitta här och samtidigt jobba. Lyx. Håller för närvarande på att skapa nya bilder till näst kommande utställning. Tavlorna jag nu har hängande, se här, på Laurentíuskliniken har sålt så jätte jäte bra så det knappt är något kvar! Helt otroligt roligt! Är verklkigen glad över det faktum att det finns fler än mig som tycker om det jag gör. 

Nästa utställning kommer äga rum i klädbutiken Lolina i Falkenberg lagom till första advent. Hoppas att ni har vägarna förbi! om så är ni mer än varmt välkomna att kika in. Kanske var det så att ni sett min utställning på Laurentiusklinken men inte riktigt hittade det ni sökte, eller fastnade för något som redan var sålt, får du nu en ny chans. Jag gör även tavlor efter önskemål. 

Massor massor av kramar till er allihopa. Skall bara jobba liiite till....sen skall jag försöka slita mig och bege mig ut på en promenad.


4 kommentarer:

Marie sa...

Vad roligt Mikabella att det går så bra för dig. Grattis får jag säga att du sålt så bra. Kram från ett snöslaskigt Stockholm.

Anonym sa...

Oh vilken bild - tavla. Värme. Lycka till med din nya utställning.

Anonym sa...

Den här bilden får mig att längta efter nån god efterätt...läckert

Anonym sa...

Vilken vacker tavla. Den skulle jag behövt i dessa mörka och trista tider. En tavla som livar upp, sprider energi och ger värme. Precis som du och din blogg. Fortsätt så! Kramar från Jeanette (Njett)

Related Posts with Thumbnails