måndag 21 januari 2013

Roliga jobb...







Mitt nya deltids jobb som Marknadskoordinator  är mer än trevlig. Jag trivs så bra. Är verkligen precis ett sådant jobb som jag eftersökt och längtat efter. Har fått en helt super fin mentor som får mig att skratta och känna mig duktig. Är riktigt glad i hjärtat över detta. Och precis som jag har sagt så många gånger, när man har mycket att göra får man mer gjort. Fotograferandet rusar på, jag får nya spännande uppdrag, bröllopskalendern börjar åter fyllas och barn fotograferas. Jag börjar hittat tillbaka till den där underbara känslan av att kunna jonglera med på tok för många bollar på en gång men ändå med full kontroll, glädje och energi. Det är en sådan kick. Jag är som bäst när jag är mitt i smeten. :)

Har haft en riktigt rolig fotografering tillsammans med vackra, Fanny Castelius för hennes klädlinje som tillika även bär hennes namn. FC är välskräddat, enkel design med känsla för små detaljer, bra passform och fin kvalitet. Tycker om det. Är dessvärre inte själv snygg i just skjorta, men kavajen äger absolut "hafaktor". Titta in på hennes sida och se fler bilder från fotograferingen.

Nu skall jag fortsätta med mina brudpar. Full fart.

Stora kramar!


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails