lördag 10 mars 2012

Mamma har inte...



...Riktigt förstått hur snabb jag är nu. Tihi vad underbart härligt och kladdigt det är med fil och flingor. Jag klättrar, kryper och ställer mig upp snabbt som bara den. Livet leker! Det ända som är lite lite jobbigt är den nya tanden som är på väg fram i överkäken. Men ok vad fiiin jag kommer bli när den är klar! Resan vi varit på har varit mer än rolig! Alla pratade med mig hela tiden och man behövde knappt några kläder på sig. Flygplanet var roligt det också. 100% uppmärksamhet. Precis som det skall vara när det är som bäst. Att stå i centrum är min grej! Puss på er från mig! // Valentin

1 kommentar:

Rantamor sa...

Har söta killen kommit hem med sin mamma och pappa nu...
förstår att ni saknar värmen, men ändå ni har säkert snöfritt och vår...
här ligger drivorna höga ännu och vi kan gå på havet utan att bli blöt...

Välkommen hem.

Related Posts with Thumbnails