tisdag 30 augusti 2011

Våra tre första år...

Lycka x 2

  ...som gifta firar vi idag! Tänk vad tiden går fort! Jag kan fortfarande komma ihåg fjärilarna, lyckan och glädjen. Hur stolt jag var över att få bli hans fru. Vi skulle gifta oss, ta nästa steg. För varje dag älskar jag honom mer. Han är utan tvekan och jämförelse mitt livs stora kärlek. Jag är halv utan honom, utan honom är jag inte längre mig själv. Vad jag älskar min man. Jag är så stolt över honom. Stolt och upp över öronen förälskad. Allt jag önskat är här hos mig. Ja allt och lite till. Som någon skrev i gästboken på vårt bröllop "Ett tu tre" Och tre är vi nu. Jag, Mr och Valentin. 

Jag älskar dig Tomas!
Pussar från din


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul Grattis till er! :-) Har läst din blogg nu i några månader och du har verkligen ändrat min syn på livet. Blir så himla glad när jag läser vad du skriver! Tack för din positivitet. Idag blev jag förvånad över att vi t.o.m. har samma bröllopsdag! Kram

Rantamor sa...

Grattis grattis till er fina tre....
och jag vet att det kommer många underbara år till...
med så mycket kärlek..
och måste ju tillägga vilka snygga killar du har...
fina du....

Ha en underbar kväll...
och tack för din snälla kommentar hos mig...
du har alltid så fina välskrivna ord....

Related Posts with Thumbnails