tisdag 18 september 2012

Barnasinne....


Ögonsten

Bröllopssäsongen börjar komma till sin ända och barnfotograferingarnas tid tar sin början. Det är så roligt att få jobba med barn. Lika svårt som lätt. Lika hårslitande som glädjebringande. Alltid bjuder de på utmaning och skratt. 

Har även börjat vikariera på skola igen och har haft glädjen att hamna i en årskurs 1. Underbara ungar. De är så fulla av liv, ideer, tankar och upptåg. Man kan inte annat än att le. Hitta på ramsor och talet fem, sjunga sånger som man hämtar upp ur barndomens minnen. Äta knäckebröd med smör för att maten inte är så god, dricker röd fet mjölk. Få flashbacks på skolgården när man ser twist, långhopprep och barnen envist skall ha med mig på en omgång "bro bro breja". Hjärtat ler i kapp med munnen. Jag tycker om barn. Dom är fina. Med ett stort leende, massor av tålamod och ett stadigt lugn är en skolgård full av stojjande barn en helt underbar plats att få befinna sig på.

När de sedan ratar sina "gamla vanliga" fröknar när de ramlar och skrapar knät eller klämmer fingret i gungan och istället kommer springande till mig för att få en kram, tröst och en lugnande strykning över håret, ja då blir man både varm, glad och ja, riktigt stolt.

Just nu har jag ett riktigt bra erbjudande gällande porträtt fotografering
Fotografering utomhus, 3 valfria digitala bilder  - 849:-

Välkomna med frågor och bokning på mikaelawien@hotmail.com
eller kontakta mig på 070- 667 53 53


Stora kramar!






2 kommentarer:

Sara sa...

Åh,så fina!

Anonym sa...

Fantastiska bilder som vanligt :) Jag har rekommenderat dig till en tjej på BT som sökte bröllopsfotograf i Borås, Varberg, Gbg och där runtomkring. Ha det gott, fina du :-)/Sofia i Norr

Related Posts with Thumbnails