onsdag 29 juli 2009

Godis för ögat...

...Ja visst är det läckert!? Att plantera små skott och buskar som växer till vackra och prydliga växter :) Jag ler varje gång jag öppnar altandörren och går ut i min lilla trädgård.
.
.
Jag älskar mina rosor, mina växter och mina träd. De är så rofyllt att höra humlorna burra, känna doften är lavendeln och höra hur det lilla vattenfallet porlar. Min underbare man, som bloggade här om dagen!, gör det så fint åt mig. Ibland tror jag att han kan läsa tankar...Mina iaf. :) Vi pratar utan ord.
.
Mr kommer snart med film och efter en kvälls promenad ner till havet skall vi kura ihop oss på soffan o bara vara. Livet är bra rättvist :)
.
.
Jag är fortfarande lite velig över Dubai...Hade ju bestämt mig, och det har jag nog fortfarande gjort, men han är ju min prins ju! Ush...Jag vet inte...Hjälp!...
.
Tusen kramar och massor av solsken. Börjar bli riktigt trött på molnen nu. Nu kan väl solen ta kommandot igen?! :) / Mikabella

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails