måndag 30 augusti 2010

Min lycka...


...Tiden tillsammans med dig är en skatt. En lycka utan slut. En källa till inspiration. Ett äventyr.

Jag är så stolt över dig. Jag slås fortfarande av hur vacker du är. Din person bara växer. Du utvecklas till något utan like. Du ger mig den styrka jag behöver. Du värmer mig när jag fryser. Du lyfter mig.

2 år är en så liten del av all den tid vi skall ha tillsammans, men de 2 åren som vi idag har varit gifta har utvecklat oss, vår kärlek växer för varje dag.

 Du ger mig så mycket glädje. Mitt liv med dig är den största lyckan.



4 kommentarer:

Mr sa...

Tack min älskade!! Du är det bästa som finns!

Rantamor sa...

Grattis på två års dagen.
Håller med dig han är vacker.
Och fotografen har en själ i det fotot...en kärlek det syns.

Ha d gott ni två...

Anonym sa...

Grattis på 2-års dagen. Stora ord men jag vet att det är sant. Er gemensamma lycka är underbar att se.

E sa...

Vackra du! Vackra ni!

Related Posts with Thumbnails